1259g High-End 700 C 25 mm Vonkajšie 18 mm Vnútorná Šírka Bezdušové Clincher Road Disk Cyklokros Bike Carbon Kolies Dvojkolesia 24 Otvory XDR

€515.65


Deerobust HIGH-END Road Disk Tubeless Ready - Clincher Uhlíka Kolesá

RIM TYP

Tubeless Ready - Clincher

Ráfika

700 C

RIM MATERIÁL

Uhlík

RIM MATERIÁL PODROBNOSTI

Full Carbon, UD - jednosmerný vlákniny

RIM VÝŠKA

30 mm /38 mm /45 mm /50 mm /60 mm

ŠÍRKA RÁFIKA

2 5 mm (18 mm Vnútorná Šírka)

ŠÍRKA PNEUMATIKY

Od 25 mm do 50 mm

BRZDOVÝ SYSTÉM

Kotúčové Brzdy

PREDNÁ NÁPRAVA KOMPATIBILITA

QR 5mm/12mm/15mm x 100 mm

ZADNÁ NÁPRAVA KOMPATIBILITA

QR 5 mm/12 mm x 135 mm

12mmx 142mm

ŠPICE KOLESA Počíta

24/24

HOVORIL

Pilier 1420, Sandvik T302

Sapim CX-Ray, 18/8 nehrdzavejúcej ocele, zliatiny, vysoké v ťahu, únava-odolný

HOVORIL PROFIL TECHNOLÓGIE

Aero, Rovno Vytiahnite

BRADAVKY

Sapim SILS Polyax Hliníkovej zliatiny Bradavky

PREDNÝ NÁBOJ

YP ROAD DISK PREDNÉ, 90g

ZADNÝ NÁBOJ

YP ROAD DISK DOZADU. 191g

LOŽISKÁ

Nitro Ložiská

HMOTNOSTNÝ LIMIT 100 kg (Cyklista)

HMOTNOSŤ

30 mm: 1259g/ 38 mm: 1289g/ 45 mm: 1329g 50 mm: 1369g / 60 mm: 1480g /

Tolerancia: +/-5%

OBVODOVÝ PROFIL: RÁFIKY ■ Super svetlo lay-up&materiálov, s Využitím najnovších uhlíkové technológie tvárnenia, sme schopní vybudovať veľmi silnú rim z uhlíkových len. V kombinácii s Toray T700 a T800 sme našli a vyvinul rim v flyweight, čo je ľahšie, než si väčšina z ráfiky na trhu. ■ Extra vnútorný šírka pre väčšie pneumatiky. Nový širší okraj generácie poskytuje lepšiu podporu pneumatík a znížiť valivý odpor, zvýšenie zároveň kolesa silu a poskytuje zvýšenú aerodynamika. ■ Tubeless ready dizajn Deerobust FLT carbon road bike bezdušové ráfiky,spustiť bezdušové pneumatiky dobre,a perličiek zámok dizajn, aby bezdušové systém bezpečné. ■ RIM VÄZBA: UD - jednosmerný vlákniny UD vlákien ukázali poskytujú vynikajúcu pevnosť a tlmenia vibrácií výhody. ■ Interné&externé bradavky systémov k dispozícii ROZBOČOVAČE: YP ROAD DISK ROVNO VYTIAHNUŤ BICYKEL ROZBOČOVAČE vďaka skúsenosti na našej MTB rozbočovače, teraz sme začali náš sortiment z cestnej bike disk náboje. Podarilo sa nám vybudovať predný náboj pod 90 g a zadný náboj nižšie 191g.

■ Nitro LOŽISKÁ: Ložiská sú veľmi malá časť na bicykli, ale hrať jeden z najväčších úloh v zmysle jeho výkon. Životnosť bicykla zložkou je vysoko koreluje s životnosť ložiska, ktoré je použité v produkte. S našimi skúsenosťami, sme schopní ponúknuť ložisko riešenie, ktoré vydrží dlhšie ako štandardné ložiská. Čierna povrchová úprava na NITRO-ložiská robí ich menej náchylné na hrdze. Zlepšenie predaja znížiť pravdepodobnosť vode a vlhkosti, ako sa dostať do ložiska. Ďalej sme použili high-end mazivo, ktoré chráni vnútorné štruktúry ložiska a zaručuje veľmi dobré mazanie. Vnútorné vôle a presnosť triedy sú žiadne cudzie slová k nám. ■ Leaf Systém na freehub telo freehub telo funkcie tri nezávisle prevádzkové pawls (list system) pre veľmi rýchle zapojenie a väčšie pedál je sila vysiela. Nezávislý širšie jar, v rámci každej pawl, zaručujú pevné zapojenie sa každého pawl.

VÝPLETY: 1. PSR X-TRA Pilier 1420, Sandvik T302 Pilier 1420 Aero Ostré Špice. Incerase Kolesa Silu a Zlepšiť Aerodynamický Rýchlosť. Pilier 1420 superlight Aero Ostré špice hmotnosti len 4.3 g/ks (260mm), Takmer rovnaký výkon ako DT swiss AERO lite. 2. Sapim CX-Ray. Premium Špice. Pravdepodobne najlepší špice na svete. Aerodynamický tvar CX-Ray je aj 30% ľahšia ako štandardné kolo špice. Hovoril napätie: Predné: 120kgf Zadnej strane jazdy: 130kgf Zadné non-vodičský strane: 100kgf Bradavky

Sapim SILS Polyax

Zliatina hliníka Nipp les Vysoký profil alebo radiálne namontované kolesá sú náchylné na vplyvy, ktoré môžu spôsobiť prechodnej straty hovoril napätie, umožňuje bradavky uvoľnite. Sapim SILS Polyax Hliníkovej zliatiny bradavky (Sapim Integrovaný blokovací Systém) majú špeciálne vlákno systém, ktorý zabraňuje uvoľnenie. A SILS bradavky, ktoré je self-locking, neznížila v priebehu času, čo umožňuje kolesá, aby sa trued, re-napnutý, alebo re-klenutými s minimálnym hádka. Príslušenstvo Sme pevne presvedčení, že kvalita, dôslednosť a kvalitu našich produktov je najviac nákladovo-efektívne v priemysle. S cieľom zabezpečiť, aby DEEROBUST ráfiky nielen spĺňa medzinárodné požiadavky na bezpečnosť, ale aj v súlade s ďalšími a vyššej kvality, používame SGS a EN 14781 noriem pri výrobe ráfiky.

Aký je rozdiel medzi UD, 3 K a 12K uhlíka dokončiť? Aký je rozdiel Matný alebo Lesklý povrch? UD, 3 K a 12K zadať uhlíka väzbe vzor. 3 K znamená, že sú 3,000 vlákna na "ťahanie", 12K znamená, že sú 12,000 a UD znamená, jednosmerný (č vzor). Tam je zvyčajne možnosť vybrať si medzi matný alebo lesklý. Matný výsledky vo viac nenápadný vzhľad, lesklý bude typu pop. Môžem mať ráfiky bez bradavky otvory v ráfika pneumatiky posteľ? Áno, môžete sa rozhodnúť, či chcete mať bradavky otvory v ráfika pneumatiky posteľ alebo nie. Môžem mať ráfiky s vnútorným bradavky diery? Áno, môžete sa rozhodnúť, buď interné bradavky otvory alebo externé bradavky diery. Koliesko na výber – rozhodovanie o tom, čo rim hĺbka je najlepšie To je pridaný prvok modernej-deň cyklistické stratégie. DEEROBUST má toľko rôznych ráfiky na rôznych výšok, od 20 mm do 88mm. Budeme ponúkať nejaké usmernenie, na ktorých DEEROBUST kolesa zápasov, ktorý typ terénu: 20 mm až 40 mm hĺbka – "do kopca, dlhé stúpanie." 45 mm do 50 mm hĺbka – "Hore a dole celý deň." 60 mm hĺbka – "Niektoré hore a dole, ploché." 60 mm hĺbka prednej strane, 88mm hĺbka zadné – "Viesť outs." 88mm hĺbka, Diskov Kolies, Tri Špice – časovky. Symetrické a asymetrické. Asymetrické ráfiky vybudovať do tvrdšie, silnejšie a spoľahlivejšie kolesá prostredníctvom zlepšenia vystuženie uhlov klenutými kolesa a vyrovnanie na hovoril napätie medzi jednotku a non-drive strane špice. Na horskom bicykli/ Cyklokros/ Štrk bicykli dvojkolesia s kotúčové brzdy, predné a zadné kolesá majú významné jedlo. Symetrický ráfiky, okraj je stred (alebo klenutými) znížením hovoril napätie na jednej strane vo vzťahu k iným tak, že okraj je vtiahnutý do centra. Tak pomocou asymetrickej ráfiky predné a zadné bude optimálny variant. Na Cestnom bicykli dvojkolesia, zadné koleso má významné jedlo. S tradičnými ráfiky, okraj je stred (alebo klenutými) znížením hovoril napätie na jednej strane vo vzťahu k iným tak, že okraj je vtiahnutý do centra. Tak pomocou prednej symetrické zadné asymetrický bude optimálny variant. Páči sa vám ponúka výber z odtlačkový farby? Absolútne! Máte svoj výber biely, čierny, bronz, modrá, zelená, žltá, oranžová, ružová, fialová, červená alebo modrá. Môžem si vybrať vlastné odtlačkový? Áno, neváhajte a pošlite nám návrh súbor vlastné otlačkom. Ponúkame príslušný citát založené na množstvo farieb a vzorov. Ako si mám vybrať brzdové platničky?

Štítky: kolesá de uhlíka, 406 uhlíka, carbon kolieska, oxid dvojkolesia 700 c disk 26, 18 mm popruh, bicykel rám štrk, bike carbon road, bicykel multitool, karbónový rám cyklokros, ktm sx.


( 2 Hodnotenie )

Počet